NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Dyrektor Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej Nr 1 w Elblągu
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej Nr 1 w Elblągu,
ul. Słoneczna 14
tel. 55 6258230, e-mail: ppp1@elblag.eu
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w maju 2019r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
- Określenie stanowiska urzędniczego
REFERENT w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej Nr 1 w Elblągu.
Wymiar czasu pracy – pełen etat, czas pracy – 8 godzin dziennie tj. 40 godzin tygodniowo w pięciodniowym tygodniu pracy.
Termin rozpoczęcia pracy: 01 września 2019 r.
- Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe (kierunek administracja lub zarządzanie) z co najmniej 3 letnim stażem pracy (preferowane doświadczenie w jednostkach oświatowych).
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe.
- Bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów z zakresu administracji samorządowej, przepisów dotyczących prawa pracy, zamówień publicznych, przepisów funkcjonujących w systemie oświaty.
- Wymagana bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym programu SIO, Baza 3P.
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Wymagania dodatkowe:
dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność współpracy, dokładność, systematyczność, kreatywność, zaangażowanie, umiejętność podejmowania szybkich decyzji, odporność na stres
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie dokumentacji poradni zgodnie z zajmowanym stanowiskiem.
- Udzielanie informacji interesantom bezpośrednio i telefonicznie.
- Wykonywanie typowych prac kancelaryjnych i biurowych.
- Obsługa poczty elektronicznej, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.
- Obsługa programów Baza 3P oraz SIO.
- Prowadzenie składnicy akt.
- Przeprowadzanie procedur o udzielanie zamówień publicznych.
- Odpowiedzialność za należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji.
- Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez Dyrektora Poradni.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny własnoręcznie podpisany.
- CV z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej – własnoręcznie podpisane.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe –
świadectwa pracy, jeżeli stosunek pracy trwa nadal – zaświadczenie o zatrudnieniu.
- Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – podpisany własnoręcznie -załącznik nr 1
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii, zgoda na przetwarzanie danych osobowych – własnoręcznie podpisane – załącznik nr 2
Oferty z dokumentami należy: przesyłać pocztą na adres: Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna Nr 1, 82-300 Elbląg, ul. Słoneczna 14 lub składać osobiście w sekretariacie poradni w terminie do dnia 25 czerwca 2019r. (do godz. 15.00), w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – referenta w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej Nr 1 w Elblągu w terminie do 25 czerwca 2019 r.”
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani telefonicznie o dalszych etapach rekrutacji.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.ppp1.elblag.pl, na tablicy ogłoszeń w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej Nr 1 w Elblągu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Elblągu www.umelblag.pl
Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odebrane osobiście